“The world wasn't made for us, we were made for the world.”
Publicerat den

  
Förlåt för min dåliga uppdatering igår, var ju inte hemma hela dagen. Gick på min sista föreläsning på hermods, känns skönt faktiskt, måste jag säga. Och sedan var jag på stranden resten av dagen, så mysigt. Solade massa, drack en god frapino & massa andra saker och badade en massa också. Sedan när jag kom hem så var jag jätte trött. Promenerade 5 km och hade så ont i mina ben. Men när jag kom hem så tittade jag på lite serier och duschade. Det är så varmt här i Skåne. Men la mig runt 23.30 och vaknade runt 08 idag och började dagen med en kopp kaffe och lite vatten. Sedan så tittade jag på Friends och bädda sängen och klädde på mig. Idag ska jag gå på bio och se TFIOS helt själv tänkte jag. Vill bara vara för mig själv lite, behöver det. Det är så att jag är sjukt nervös inför imorgon, får reda på vilken utbildning jag kom in på. Denna dagen vill jag bara vila. Men jaja, nu ska jag dricka klart mitt kaffe och sedan ska jag till stranden. Skriver mer senare. Puss!  






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?