“The world is not a wish-granting factory.”
Publicerat den

 
Förlåt för min dåliga uppdatering under den senaste tiden. Men har varit så upptagen den senaste veckan, solat mycket och bara njutit denna sommaren. Har även tittat på massa serier och läst mycket. Så tänkte berätta om dagen. Vaknade runt 8 och gjorde mig en kopp kaffe & tittade på friends. Började med att titta på första säsongen idag och jag kommer blogga om det snart. Men sedan så betalade jag alla mina räckningar och fixade mig inför stranden. Köpte mig en stor frapino med caramel & kaffe smak, gillade inte den så mycket så kommer nog inte ta den igen. Men jaja, sedan möte jag upp min syster och hennes kille. Vi solade, badade och åt glass. Hade så roligt. Sedan läste jag lite. Just nu läser jag An Abundance of Katherines, ännu en bok av John Green och gillar den faktiskt. Har alla hans böcker nu och ska läsa alla och det kommer massa recensioner! Men sedan så köpte jag även chips och kom hem. Tittade på massa avsnitt av första säsongen av friends. Och sedan så drack jag kaffe och åt kvällsmiddag. Men ska läsa lite mer nu, skriver mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?