The Fault In Our Stars: Har förändrat mitt liv! ♡
Publicerat den

 
Så nu tänkte jag berätta om vad jag egentligen tycker om The Fault In Our Stars: Denna filmen har förändrat mitt liv helt. En helt underbar kärlekshistoria mellan Hazel Grace Lancaster & Augustus Waters. Filmer och böcker finns ju inte på riktigt, det är ju bara påhittat. Men den här har kommit mig så när hjärtat, så jag tror på den. Man ser på Augustus att han var kär i Hazel från den första början. Deras första möte. De sättet han tittar på henne, helt underbart! Man ser att han är väldigt kär i henne. Han är helt underbar, man vill ha en kille som han. 
 
Denna filmen har förändrat mitt liv, den har kommit mig så nära hjärtat. När jag läste boken så trodde jag aldrig att detta skulle bli en favorit bok/film. Det är ju inte riktigt en film om cancer, det är en kärleksfilm. Shailene & Ansel är de perfekta Hazel Grace & Augustus. Denna filmen kommer jag alltid ha i mitt hjärta. Jag är faktiskt helt kär i kärleken nu efter jag har sett The Fault In Our Stars. Filmer kan faktiskt ändra ens liv, just som denna ha gjort. Jag älskar denna filmen & boken, den kommer alltid ha en plats i mitt hjärta. John Green har gjort en fantastiskt jobb. 
 
Jag har tänkte lite på vad denna bloggen ska handla om: den kommer att handla om min vardag,fotografi, inspiration, recept, kändisar, filmer, böcker & såklart TFIOS. Jag älskar filmen och tycker om att skriva, så varför inte att bloggen ska innehålla min favorit film. Jag bryr mig inte om ni inte gillar detta, men det är faktiskt min blogg, så jag bestämmer själv hur jag vill att min blogg ska vara. Jag älskar TFIOS och kommer ALLTID göra det!! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?