"That is the thing about pain, it demands to be felt."
Publicerat den

 
Blev inte så mycket bloggning igår, men som ni vet som har jag inte haft orken till att blogga. Hänt så mycket saker den senaste tiden. Men igår så tittade jag på serier, filmer och städade mitt rum. Kände att jag behövde gå ifrån datorn. Jag behövde tid att sätta igång bloggen igen. Men ska göra ett inlägg om en film jag såg i helgen. En film som heter the spectacular now som har Shailene Woodley och Miles Teller. Älskar hela filmen, så sjukt fint gjort. Ett inlägg kommer under dagen. Men nu tänkte jag berätta om gårdagen. Startade dagen med att dricka kaffe och tittade på friends. Älskar den serien så mycket, blir aldrig trött på Vänner. Sedan åt jag frukost, tittade på en film. Läste The Hunger Games första bok, gillar den. Men sedan så fortsatte jag titta på vänner och åt glass. Åt sedan middag och tittade på fotboll. Fick mina 2 biobiljetter igår och bokade en tid att se The Fault In Our Stars. Ni kanske tycker att jag är konstigt men jag älskar den filmen. Sedan så gjorde jag inte mycket mer än att jag smsade med en vän. Men skriver mer senare, kommer massa inlägg. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?