Svar del 2
Publicerat den

Vem är din förebild? 
Svar: Den jag ser mest upp till nu måste vara Shailene Woodley, hon är så underbar. Hon ser upp till sina fans så mycket & hennes arbete är ännu bättre. Hon jobbar så mycket. Hon ser upp till sitt arbete så mycket. 
Hur många gånger har du sett TFIOS? 
Svar: Jag har sett den 7 gånger. 
Din favorit film detta året? 
Svar: Det måste vara The Fault In Our Stars & Divergent 
5 böcker som du älskar? 
Svar: Det måste vara The Fault In Our Stars, Looking For Alaska, Divergent-serien, The Spectacular Now & Harry Potter-serierna. 
Hur gammal var du när du började blogga?
Svar: Jag var 17 år när jag startade min första blogg. 
Vilka bloggar läser du? 
Svar: Jag läser kenzas.se, andreahedenstedt.se & annicaenglund.se
Favorit bloggar på tumble.com
Svar: Det måste vara dailyglamorous.net & watersgust.tumblr.com. 
Favorit wehearit konto? 
Svar: meggygracedarcy, didinkka_ & madebypaulina. 
Vart tränar du? 
Svar: Jag tränar på filbornas-arena. 
Kan du göra lite tränings inlägg?
Svar: Absolut kan jag göra det, bara säg till vilka ni vill läsa om. 
Vilka länder har du besökt genom alla dessa åren? 
Svar: Tunisien, Turkiet, Grekland, England, Bosnien, Kroatien, Serbien, Slovenien, Slovakien, Polen, Österrike, Tyskland, Danmnark. 
Har du ett youtube-konto? 
Svar: Ja det har jag men inga klipp. Ska börja med youtube till hösten, förbereder en massa bra klipp. 
Favorit serier? 
Svar: Det måste vara Friends, Gossip Girl, The Secret Life Of The American Teenager & 90210. 
Favorit smak av Ben & Jerrys? 
Svar: Peanut Butter Cup & Cookie Dough. 
Hur och när väcktes ditt intresse för foto? När fick du din första kamera? Har du gått några fotoutbildningar? 
Svar: Det började när jag tittade på olika bloggar för några år sedan, har velat ha en kamera rätt länge, köpte en ny förra året & nu fotar jag lite då och då. Jag fick min första kamera 2013. Jag gick foto första året på gymnasiet. 
Var reser du helst om du får välja av alla ställen i världen? 
Svar: Det måste nog en stad i USA och det är Los Angeles eller New York. 
Vilken är din favoritårstid? 
Svar: Jag älskar sommaren. 
Vart går ditt nästa resemål? 
Svar: Det är faktiskt bosnien, ska åka dit i Augusti. 
Har du en pojkvän?
Svar: Nej, det har jag inte. 
Tre saker du aldrig skulle kunna vara utan?
Svar: Min iPhone 5S, Min MacBook Air 13 och min kamera. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?