“Sometimes people don't understand the promises they're making when they make them.”
Publicerat den

 
Nu är min nya design uppe på bloggen. Så fin den är, Matilda är så duktig!! Så nu kan jag sätta igång med bloggen på riktigt. Kommer lägga upp massa inlägg. Men tänkte berätta om min dag, vaknade runt 8 och började med min dag med en kopp kaffe & frukost. Sedan så tittade jag på massa avsnitt av Friends. Som jag älskar den, kommer aldrig bli trött på den. Sedan så städade jag mitt rum, fixade tvätten och diskade. Och efter det gjorde jag pannbiffar med rostade morrötter, mums vad gott det var. Efter det tittade jag på LOL med Miley Cyrus i huvudrollen, älskar den filmen. Det kommer en recension. Men sedan så gjorde jag inte så mer än att jag bara har fixat en sak i designen. Men nu ska jag titta på friends & sedan ska jag göra ett inlägg om säsong 2. Hoppas ni gillar det. Men skriver mer under kvällen. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?