Planer efter sommaren.
Publicerat den

 
Jag tog studenten 2012 och har hittills bara jobbet på 3 olika företag och har tänkt mycket på att dra utomlands nu efter sommaren. Lämna Sverige i några månader och få ett nytt liv på en ny plats med nya människor. Vilket jag älskar. Blir helt pirrig i magen av bara tanken. Har sedan i våras varit inne på att åka iväg till London, Paris eller kanske USA. Eftersom jag inte kom in på den utbildningen jag ville, så tänkte jag åka utomlands. Jobba på något lokalt café eller liknande, gå runt solbränd med solblekt hår i flera månader, drööm. Tror dock att första resan utomlands blir bättre i något land lite närmare Sverige och har börjat kolla lite på att hyra en flat med några svenska kompisar i London. Eller så stannar jag kvar här, fixar körkort och hittar ett jobb så jag kan spara ihop pengar till att flytta utomlands efter nästa sommar istället. Så mycket saker man vill, men man måste ta ett mål i taget. Jag bara älskar att resa och vill besöka så många länder. Men först måste jag hitta ett jobb och sedan kan jag drömma mig vidare. Sen får vi se vad som händer! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?