“Oh, I wouldn't mind, Hazel Grace. It would be a privilege to have my heart broken by you.”
Publicerat den

Förlåt för min dåliga uppdatering här på bloggen. Haft en bra start på veckan? Jag har det, vi har haft underbart väder här i Helsingborg. Så har varit på stranden och solat. Men tänkte berätta lite om min vecka hittills. Har för det mesta varit på stranden, ätit mycket glass, druckit goda drinkar, ätit god mat & läst. Varit så fint väder, så då vill man hellre vara ute än hemma. Men tisdags så hade jag jätte ont i magen, så fick åka hem tidigare. Sedan låg jag för det mesta i sängen. Låg i sängen och tittade på Friends och drack te. Sedan igår så bara låg jag för det mesta i sängen och drack kaffe, tittade på serier, läste en av John Greens böcker. Älskar alla hans böcker. Köpte 2 BJ glassar igår så åt det också. Tittade på Divergent, ni kan se den här. Mamma hade inte sett den, men sedan så tittade jag på lite mer Friends. Somnade ganska snabbt efter det och vaknade runt halv 9 idag. Har hittills bara druckit vatten och ätit lite vattenmelon. Men ska ta mig min bikini snart och sedan ska jag till stranden. Såg Safe Haven igår och tänkte göra en recension på filmen. Den kommer upp ikväll. Håller på att fixa en ny design till bloggen, det kommer ha ett The Fault In Our Stars tema, har sett en sneek peek på designen, älskar den. Jag beställde min design från Matilda Rodin. Min kostade bara 100 kr, vilket är ett bra pris. Den kommer upp så snart den är klar. Jag tror ni kommer älska den. Men skriver mer när jag har kommit hem från stranden. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?