"I wanted more time so we could fall in love."
Publicerat den

 
 
Förlåt blev inte så mycket bloggning denna veckan heller. Men har faktiskt varit rätt så upptagen denna veckan. Massa saker att skicka in till skolorna jag har sökt till, läst, tittat på massa serier och filmer. Men i torsdags var jag på bio med syrran och hennes kille och vi såg Walking On Sunshine. Helt okej film faktiskt. Påminner mig ganska mycket om Mamma Mia vilket jag älskar. Bra musik i filmen fanns det. Men sedan pkte vi hem och somnade ganska snabbt, kommer en recension under helgen. Igår var jag på ett möte hos min jobbcoach och sedan åkte jag till Espresso House och åt en bagel och drack en frapino med jordgubb och vit choklad smak, så jäkla god. Påminner så mycket om sommaren. När jag kom hem så sökte jag lite jobb, tittade på vänner och kollade massa instagram. När mamma kom hem så fixade jag mig och vi skulle till gröningen, kollade på matchen mellan Tyskland och Frankrike. Åkte till Netto med familjen, handlade naturgodis och saft. Åkte hem, tittade på en film. Det blev Divergent och sedan så började den stora machen mellan Brasilien och Colombia. Glad att Brasilien gick vidare, hann även titta på lite tennis under dagen. Glad att Novak Djokovic är vidare i final. Sedan så somnade jag, vaknade idag runt 10, har hittills bara druckit kaffe, vatten och ätit lite bär. Men skriver mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?