“I want to leave a mark. But Van Houten: The marks humans leave are too often scars.”
Publicerat den

God morgon på er mina fina läsare! :)
 
 
Har ni haft en fin helg? Min har varit helt underbar, i lördags så tittade jag på massa serier med familjen och med en kompis. Sedan tittade jag på matchen mellan Brasilien och Holland, asså vilken dålig match för Brasilien. Trodde de skulle spela bättre men tror fortfarande att de är chockade efter matchen med Tyskland, 7-1 är verkligen ingens drömmatch. Men sedan så typ gjorde jag inte så mycket, min syster målade mina naglar. Det blev ett par TFIOS naglar och är riktigt nöjd. Men sedan igår så shoppade jag, tittade på matchen mellan Argentina och Tyskland och jag tyckte verkligen de förtjänade sin vinst. Så duktiga. Var även hos min mammas bästa vän och umgicks med små barn. Har inte träffat hennes barnbarn på ett helt år. Det är så gulligt med små barn, fick även ett jobb. Ska passa 2 barn snart, de är 3 och 1 år. Så söta, jag älskar barn. Det var därför jag ville jobba med barn. Men jaja, åt även massa god mat, drack vin och la mig runt 01 igår och vaknade riktigt tidigt idag, så ska titta på serien vänner nu, sedan ska jag läsa. Glöm inte frågestunden, här. Så hörs vi mer senare. Puss!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?