“I really thought she was going to die before I could tell her that I was going to die, too.”
Publicerat den

 
Har ni haft en bra helg? Min har varit awsome, fick mycket gjort i helgen, läst mycket & tittat på massa serier. Just nu följer jag två Friends & The Secret Life Of The American Teenager. Älskar båda två. I Secret är Shailene Woodley med vilket är änny bättre, älskar henne. Hon och Ricky är så söta tillsammans, synd bara att det inte håller på mer. En sjukt bra serie. Sedan igår var det final i Wimbledon mellan Novak Djokovic och Rodger Federer, de spelade så jäkla bra. I hela 4 timmar, men tillslut vann Djokovic och jag blev så sjukt glad, nu är han 1:a igen. Vilken lycka för honom, han måste vara sjukt glad. Sedan så tittade jag på massa filmer, åt god mat och fixade även mitt rum lite, så nu ser det bättre ut. Gick och la mig runt 23 igår och vaknade runt 09 och ska nu dricka kaffe, sedan måste jag sätta igång och fixa saker till bloggen. Har inte haft så mycket tid att blogga, vilket jag ber om ursäkt om. Men jag är tillbaka och det kommer massa inlägg denna veckan, lovar er. Men ni kunde ju kommentera vad ni vill se mer i bloggen, skulle hjälpa mig mycket. Men skriver mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?