"I can't believe I had a crush on a girl with such cliché wishes.”
Publicerat den

 
Förlåt för min dåliga uppdatering i helgen. Har inte varit hemma alls, så har inte kunnat blogga alls. Igår var jag på Väla med syrran och mamma, fick med mig lite underkläder & en ny pyjamas. Sedan kom jag hem, byte om och åkte till en killkompis. Sov över hos honom, vi tittade på Transformers 1, 2 & 3, åt middag, snackade och bara umgicks. Gillade alla 3 filmerna, men gillade mest 1: an och 4: an som jag såg för några veckor sedan med min syster och hennes kille och hans bror. Kom hem runt 11 idag och bara städade mitt rum, läste lite av min nya favorit bok (An Abundance Of Katherines) och mamma var redan på stranden, men hann titta på Shutter Island med syrran och åt BJ. Så bra film, ännu ett mästerverk av Leonardo DiCaprio. Sedan åkte vi till Hyllinge och shoppade (eller mamma och syrran gjorde det) och tog en fika på Espersso house. Men sedan skulle min syster åka till sin pojkvän och mamma och jag skulle hem. Så då satt jag igång och titta på friends, är på säsong 3 nu. Älskar Ross & Rachel. Så har inte gjort så mycket sen dess, men ska fortsätta titta nu. Men skriver mer under morgon dagen. Hoppas på min nya design kommer upp under veckan. Men vi hörs imorgon. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?