“Grief does not change you, Hazel. It reveals you.”
Publicerat den

 
Igår så gjorde jag inte så mycket mer solade, badade, fixade mitt rum och läste samt tittade på lite avsnitt av andra säsongen av Friends. Som jag älskar den serien, tittade även på Divergent med familjen. Mamma älskade filmen & även syrran. Men jag måste säga att Shailene är bättre i TFIOS. Mamma har ännu inte sett The Fault In Our Stars, måste se till att hon ser den. Älskar allt med den filmen, ALLT! Men har hittills bara bäddat sängen, druckit kaffe, läst och diskat. Ska snart till affären och köpa chips & glass. Fan vad jag älskar glass, speciellt nu till sommare. En varm sommarkväll med en iskall BJ så gott!! Min favorit BJ är Peanutbutter Cup och Cookie Dough, så goda. Tänkte börja blogga bättre när den nya designen är klar, känner att det blir en ny start då. Då kommer jag ha mer inspiration att blogga. Men nu ska jag läsa An Abundance Of Katherines av John Green (min favorit författare). Men skriver mer jag senare, kommer massa inlägg. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?