Everything Counts
Publicerat den

Ni vet den känslan när man sitter framför TV:n och ska kolla på film, så ser man skådespelarna och deras kroppar och tänker "jag önskar jag kunde vara så smal" och jag tänkte så när jag ser Shailene Woodley i The Fault In Our Stars, hon är så smal. Så tänker man, jag ska börja äta nyttigt och träna. Vilket jag gjorde i lördags och jag har gått ner 2 kg på 2 dagar. Men igår så åt jag lite nutella eftersom jag var sugen på något sött och imorse vägde jag mer än igår. Jag mådde så dåligt av det, men det är så att ni får una er en gång i veckan. Man får äta sött lite då och då. Det är ingen fara, det är viktigt att ni inser detta. För tänk er om ni inte äter det och sedan börjar ni äta mer och mer och då är ni tillbaka på ruta 1 och har gått upp allt ni har kämpat för. 
 
Belive in yourself det är det viktigaste som jag har att säga er. Ni kan una er åt lite godare saker ibland. När jag tänker såhär: idag ska jag träna, äta nyttigt och inte äta sötsaker. Så bara går jag direkt till skåpet och tar godis, choklad eller något sött bara. Så blir det så att ni tar mer än en sak och sedan så ser ni, ojdå nu har jag gått upp. Bry er inte vad andra säger, det är ni själva som måste klara detta. Vi kommer klara detta tillsammans & allt kommer bli bra tillslut. Jag hoppas detta inlägget hjälper er! Jag brukar tänka såhär hela tiden när jag behöver gå ner i vikt och det hjälper! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?