My life is so much better now, I will never be the same girl again.
Publicerat den

 
Vaknade runt 10 idag eftersom jag somnade runt 4 igår. Har inte alls sovit mycket de senaste dagarna. De senaste dagarna har jag läst, tittat på filmer, redigerat massa bilder från London och bara njutit. Har ju inte bloggat så jätte mycket. Till frukost idag åtjag havregrynsgröt med nutella och jordnätssmör. Så gott! Länge sedan jag åt det. Men nu är det 2014 så jag håller på att komma igång med träningen och även vikten. Men vi får hoppas på att se hur året blir. Jag kommer redigera massa bilder idag och sedan lägga upp de. Men jaja, jag kommer absolut fota mer detta året. För när jag var i London så insåg jag hur mycket jag älskar att fotografera. Men om jag ska sammanfatta min jul så måste jag säga att den var helt underbar. Åt massa god julmat, drack massa julmust, vin, cider och annat gott.Och min nyår var ännu bättre. Men jag hoppas jag får ett underbar 2014. Men skriver mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?