You and me are relly over for good now.
Publicerat den

 
Vaknade nyss för att jag skulle till min egentligen till min jobbcoach och sedan även åka till väla/ikea för att köpa lite saker till mitt rum. Men jag är tyvärr sjuk fortfarande så det blir inget idag. Kankse ska jag åka till affären och köpa en BJ för jag är sjuk. Måste hinna till min bank idag och fixa lite saker. Men först ska jag dricka kaffe och äta lite frukost. Är rätt så hungrug. Min syster åkte till sin pojkvän igår för att hon ska till Stockholm. Hon lovade mig lite shopping så vi får hoppas på det bästa. Man vet aldrig med henne. Men iallafall ska jag försöka blogga mer denna veckan och vad vill ni att jag ska skriva om? Det kommer mer inlägg om kändisar, vardag, träning, mode, mat och inspiration. Men skriver mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?