When we talked I was so happy, but now it's all over.
Publicerat den

Vaknade runt 9 idag och var på Väla för och handlade lite nya saker. Köpte en ny väska, plånbok, smink penslar och borstar, skor (nike free run 5.0+) och även lite nya saker till matten. Och sedan så ska jag även göra högskoleprovet den 5/4 i Lund. Är faktiskt rätt så taggat. Men var även på en arbetsintervju idag för Max Hamburgare och det gick sjukt bra. Hoppas bara på det bästa nu, så får vi se vad som häner. Men hann köpa lite nya träningskläder osså och sedan så hann jag även skriva in mig på ett gym, filborna! Riktigt bra gym osså, så nu är träningen igång på riktigt. Längtar tills man ser resultat. Men hann även titta på Silor Moon, som var min favorit serie som barn. Fan vad jag älskar den serien. Men ska fortsätta titta nu. Så hörs vi mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?