We don't talk anymore and I like it that way.
Publicerat den

Söndag och sista dagen på denna veckan och har haft en underbar vecka faktiskt. Hunnit köpa ett gymkort, träningskläder, smink, massa god mat och även hunnit köpa lite saker till mitt rum. Men ska köpa fler saker i veckan som kommer. Kan inte fatta att på lördag att det är 1:a mars, skit vad tiden går fort. Känns som igår att jag kom hem från London. Men jaja, kommer hinna göra så mycket inann sommare kommer. Ska hinna göra högskoleprovet, plugga matte, resa, vill besöka Stockholm till sommaren också för jag har aldrig varit där. Sedan söka till skolan jag vill gå på. Hoppas på det bästa men vi får se. Min utbildning är i Jönköping så. Kommer förmodlingeb flytta dit. Men ska jag fortsätta kolla på hockey finalen här och sen fortsätta med plugget. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?