Vi har pratat färdigt, så nu är vi över.
Publicerat den

 
Vaknade runt 7 idag och började spy, fyfan vad jag hatar att vara sjuk. Den värsta känslan ever. Har hunnit dricka te, äta lite frukost. Och sedan försöka jag även att söka lite jobb men jag kan inte eftersom jag mår så dåligt. Tittar just nu på Sailor Moon som var min favorit serie när jag var liten och som jag saknar den serien. Och älskar den. Annie och Mamoru är världens sötaste par. Idag tänkte jag försöka plugga lite, städa här hemma och sedan titta på gamla högskoleprov så att jag förbered mig inför provet som är den 5/4 och jag längtar tills provet faktiskt. Imorgon ska jag till min jobbcoach och sedan ska jag åka till ikea för att köpa lite saker och sedan även systemet och köpa lite vin. Riktigt sugen på ett mysigt fredagsmys. Men skriver mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?