Three word, eight letters, say it, and I'm yours.
Publicerat den

 
Har ni haft en bra förmiddag, jag har ju inte haft den bästa eftersom jag vaknade med mer rygg ont än igår och just nu har jag druckit lite tabletter, kaffe, juice och ätit en protein bar från fitnessguru med smak av choklad och det känns lite bättre, men har faktiskt tittat runt lite på olika utbildningar som jag ska läsa till hösten och jag har hittat den jag ska läsa och det är ett tekniskt basår och sedan fortsätta till ingenjör i Jönköping och om jag läser den utbildning (tekniks basår) så kommer jag in direkt där jag vill så det är där jag riktar mig mot. Känner att jag har bestämt nu och jag bryr mig inte vad folk kommer tycke för det är mitt beslut. Men ska faktiskt plugga lite nu till körkortet. Men under den senaste tiden så har jag inte känt någon alls ork till att blogga om något. Det blir bara massa inspiration bilder och vad jag gör men nu tänte jag faktiskt sätta igång med bloggningen igen. Men en sak kommer upp idag och det är två magazine covers på Selena Gomez och Lea Michele (från Glee) så hoppas ni gillar det. Så hörs vi mer senare, för ska plugga nu. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?