30 DAGAR MED MIN BLOGG. DAG 21
Publicerat den

"Mina Apple produkter" (Se hela listan här)
 
Apple MacBook Air "13": Jag har en MacBook Air som jag köpte för 3 veckor sedan och fyfan vad jag älskar den. Jag kan göra allt på den, plugga, titta på film, redigera både foto och film. Till denna köpte jag också en Apple Magic Mouse och den är faktiskt jätte bra, jag köpte min dator på Media Markt och är så nöjd med en. Den kostade nästan 9000 och det är värt varenda krona. I skolan så använde jag MacBooks hela tiden, för vi redigerade ganska mycket. Ett tips till er som vill köpa en ny dator, köp denna. 
 
iPhone 5S Gold: Jag har en iPhone 5S i guld. Och jag älskar den, köpte den för några veckor sedan för 6000 kr och är ett av de bästa köpen som jag har gjort. Jag hade en 4S innan men den gick sönder så var tvungen att köpa en ny och är hur nöjd som helst med denna. 
 
iPad Mini White: Jag har även en iPad Mini i vit och älskar den. Den fick jag i födelsedags present av min syster och mamma, och har alltid velat ha en eftersom de är ju så lätta att ha med sig när man ska resa utomlands, till plugget eller när man bara har lust att se en film. Den kostade runt 3000 och jag använder den varje dag och älskar den. Det enda som fattas nu från Apple är, inget. Jag har allt som jag har velat ha under 2014. Så glad! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?