30 DAGAR MED MIN BLOGG. DAG 20
Publicerat den

"Min favorit plats" (Se hela listan här)
 
 
Jag älskar Mostar. Det är där jag kommer ifrån, min pappa är född där och själva staden är helt underbar. När jag var liten så brukade jag alltid åka dit med min syster, varje sommar brukade vi stanna där i en hel månad. Det var såna underbara tider, massa god mat, trevligt sällskap, underbar familg & det bästa sommar. Det brukar vara 40 grader i Bosnien, men i denna staden kan det vara upp till 45 grader. Jag älskar denna staden, min favorit plats. Och det är så nära till Kroatien från denna staden, bara 1 timme. Jag brukar åka till Kroatien varje dag när jag är där och då brukarde jag åka med min syster, pappa, hans fru & hennes dotter (min halv syster). Vi brukade ha så trevligt & det är underbart. Om jag ska sammanfatta så älskar jag MOSTAR! Bara älskar!!! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?