30 DAGAR MED MIN BLOGG. DAG 18
Publicerat den

"Mitt senaste bästa köp" (Se hela listan här)
 
 
Det måste nog vara min MacBook Air "13" som jag köpte i förra månad och är så nöjd med den. Jag älskar den, så fin den är och så bra för allt. Speciellt när man pluggar, vilket jag kommer börja göra till hösten. Jag ska plugga ett tekniskt basår i Jönköping till hösten. Min MacBook har jag köpt på mediamarkt för 9000 kr. Och är ett av de bästa köpen jag har gjort under 2014 men jag har ju min iPhone 5S också som jag är sjukt stolt över. Alla dessa produkter har jag köpt med mina egna pengar. Och är sjukt stolt över min nya dator. Men funderar på att köpe ett skal till min MacBook och funderar på att det ska bli en Marc By Marc Jacob. Älskar det. Bilden kommer från tinkebella.se






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?