30 DAGAR MED MIN BLOGG. DAG 13
Publicerat den

"Min favorit butik" (Se hela listan här)
 
Jag har många favorit butiker men det måste nog vara Make Up Store. Jag älskar allt med den butiken, så fina färger. Jag använder deras concealer och älskar den. Och deras borstar är helt underbara. Jag kommer verkligen använda deras produkter mer och mer för varje gång jag handlar där. Jag har sett många bloggare använda deras produkter, så jag tänkte varför inte och direkt när jag provade en av deras produkter så blev jag fast. Så nu kan jag inte sluta och kommer köpa mer av deras produkter. Köpter allt på nätet men vissa gånger har jag köp i deras butik på väla. Ni måste testa deras produkter, så bra. Det jag kan tipsa om är faktiskt börja med deras ögonskugor och deras concealer. Sedan kan ni ju ta läppstift, nagellack och massa andra saker de har. Och köp deras smink borstar. De bästa som finns. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?