30 DAGAR MED MIN BLOGG. DAG 16
Publicerat den

"Mina nästa dröm resemål" (Se hela listan här)
 
Jag älskar att resa, har besökt mer än 20 städer genom mina år. Men ett land som jag vill besöka är Grekland, jag älskar deras mat, dricka, stränder, människor allt som har med Grekland att göra. Jag besökte en stad i Grekland för 2 år sedan. Jag besökte Lefkas och jag älskar den staden. Men en stad som jag vill besöka näst är faktiskt Rhodos eller Santorini. Fyfan deras stränder är heeeelt underbara. Jag funderar på att boka en resa till Rhodos i juni med min syster och att åka iväg helt själva hade varit underbart. Jag kommer besöka Grekland detta året och då vill jag helst besöka Rhodos och Santorini får det bli nästa gång. Fan vad jag kommer att sola, dricka, äta och bara gå ut på kvällarna och umgås med min underbara syster. Vi får hoppas på att det blir av bara. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?