30 DAGAR MED MIN BLOGG. DAG 11
Publicerat den

"Mina syskon" (Se hela listan här)
  
 
Jag har en lilla syster, hon är också min bästa vän. Hon heter Ada Kajtaz och hon är 18 år gammal. Men hon är ju 3,5 år yngre än mig och det ser inte ut så faktiskt. Hon bor med mig och mamma i en fin lägenhet i Skåne. På fritiden gillar hon att umgås med hennes pojkvän, festa, titta på film, äta chips och bara umgås med folk och hon är väldigt social. Så som alla andra ungdomar gör just nu. Men en sådan syster som Ada finns faktikst inte, hon är så positiv med allt. Oavsätt vad det är som är negativt så är hon alltid positiv. Hon hjälper mig alltid när jag mår som dåligast och jag älskar henne så mycket. Jag har en sådan underbar syster så det går inte att beskriva hur mycket jag älskar henne. Syskon kärlek klår allt annat.  Hon är mitt allt, min bästa vän och min underbara lilla syster. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?