"It's the most wonderful time of the year."
Publicerat den

 
Nu är julhelgen över och måste säga att jag har haft det så skönt. Behövde verkligen lite ledighet, förutom att jag har blivit sjuk. Men det är inte så farligt. Tänkte berätta om min julafton för er. Startade dagen med att vakna kl 9 och sedan öppnade jag och familjen alla paket. Jag fick en kopp, biobiljetter, pengar, krämer, ett knivset, hörlurar, kläder och lite andra saker. Alla blev nöjda med sina paket, vilket var bra! Sedan så åt vi frukost och bara hade det mysigt. Sedan tittade jag och syrran på Gossip Girl och vi tittade från början, men jag blev ju klar med alla säsonger för en månad sedan. Hennes favoritpar är Chuck & Blair (precis som mig), men hallå. Vem gillar inte Chuck & Blair tillsammans? Men sedan så hjälpte jag mamma med maten och efter det så var det dags att äta julmiddag. Vi hade en massa god mat på bordet och under tiden tittade vi på Kalle Anka. Sedan mot kvällen tittade jag på massa avsnitt av Gossip Girl med syrran och vi tittade även på tomten är far till alla barnen. Min favorit film på julafton! Sedan drack jag vin, åt julgodis och lite restan och började även läsa Mockingjay. Älskar boken, men måste säga att jag gillar filmen mer! Sedan under juldagen och annandag jul så bara chillade jag. Åt god mat, tittade på Gossip Girl, Friends & PLL och bara umgicks med familjen. Tiden går jus så snabbt nu för tiden, känns inte som att det är 2015 snart! Imorgon, tisdag & fredag är det skola. Men det kommer gå snabbt, på tisdag ska jag se sista Hobbit filmen. Men ska fortsätta läsa nu, gör en bok recension när jag är klar. Men vi hörs under veckan. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?