"I am his, and he is mine, and it has been that way all along."
Publicerat den

 
Då var det sista veckan på praktiken, måste säga att jag kommer sakna den. Har haft 3 helt underbara veckor på äppelgården. På fredag ska jag göra en cheesecake med dajm, längtar faktiskt lite. Sedan är det julbord på torsdag. Ska bli riktigt kul faktiskt, men sedan nästa vecka så är det julafton. Jag längtar, har köpt alla julklappar till familjen + syrrans födelsedagspresent. Älskar allt som har med julen att göra, måste även hämta 2 paket idag hos posten. Sedan kommer jag även julbaka under veckan, vilket jag älskar! Men har detta året gått fort, eller hur? Längtar till 2015, massa bra filmer, ska läsa en massa böcker, gå i skolan och praktisera ännu mer. Insurgent kommer på bio, mockingjay part 1 kommer på dvd och även part 2 kommer på bio. Sista hunger games filmen kommer ut, kommer sakna de filmerna. The Divergent Series: Insurgent är faktiskt min favorit bok i hela trilogin. Men dricker kaffe nu och tittar på Friends säsong 7 och sedan ska jag vänta på mamma tills hon kommer hem och sedan ska vi hämta mina 2 paket. Men skriver senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?