December ♡
Publicerat den

 
Nu är det äntligen fredag, så skönt det ska bli med helg. Startade dagen med att gå till praktikplatsen och jobbade från 7.00-12.30 och fick göra en massa saker. Börja dagen med att göra en sats av lussekatter utan mjölk och ägg och sedan gjorde jag en sallad och frukost till all personal. Men när jag kom hem så åt jag lunch som beståd av mackor, sallad och äggröra, väldigt gott. Sedan så tittade jag på mer avsnitt av Gossip Girl. Det kommer en sammanfattning om säsong 1 under kvällen/morgon dagen. Men har även hunnit äta pizza och mamma kommer hem senare med thaimat, så jälvla länge sedan man åt thaimat. Men ikväll är det final i Idol 2014 och jag hoppas Lisa Ajax vinner, hon är så duktig!! Ska även köpa chips och julmust, så jag kan njuta helt och hållet av kvällen. Men skriver mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?