“There is no shortage of fault to be found amid our stars.”
Publicerat den

 
Förlåt för min dåliga uppdatering under helgen och börjar på veckan. Men har verkligen inte haft tid att sitta vid datorn. Eftersom jag lämnade min dator här hemma. Som ni vet så har jag varit i Uppsala med mamma och syrran! Efter som min syrra flyttar ju dit och ska börja plugga så behövde hon vår hjälp! Så vi åkte tidigt på lördagmorgon och stannade, lördag, söndag och måndag och jag och mamma kom hem på tisdag eftermiddag. Grät faktiskt när jag skulle säga hejdå till min syster. För kommer inte kunna träffa henne på 3 månader, vilket är en lång tid för mig. Eftersom min familj är det viktigaste för mig. Men nog om detta! Nu ska jag berätta om min helg och lite saker som har hänt. På fredag vaknade jag runt halv 9 och tittade på massa avsnitt av PLL & gjorde massa andra saker tills min syster kom hem och skulle följa med till min frisör för att klippa! Det var länge sedan jag klippte mig, nästan 2 år sedan sist. Och det blev bara uppklippning! Tänkte slinga håret nästa månad. Känns mycket bättre då. Sedan gick jag och syrran till stan för att möta upp min mamma och äta en god middag på madarin med familjen med 2 vänner! Sedan åkte vi hem, syrran tog en drink med sina vänner och hennes kille och sedan så tittade jag och mamma på en film och sedan så somnade vi efter det! På lördag vaknade vi runt 5 och skulle åka till Uppsala med mamma och Ada. Och vi åkte runt 6 och var framme runt 16. På vägen så var vi på Burger King. Sedan när vi kom till Adas lägenhet så packade vi upp hennes saker och fixade lite och efter det åkte vi till Ikea för att köpa lite saker till hennes rum och hon fick med lite ljus, några saker till köket, kuddar, några filtar och lite andra saker. Jag bjöd de på korv och dricka. Sedan åkte vi till Maxi, COOP & CITYGROSS! När vi kom hem så fixade vi ihop en snabb middag och sedan så bara snackade vi lite och somnade runt 22! Vi var väldigt trötta kan man säga! På söndag så vaknade vi runt 9. Åkte till Ikea för att äta en brunch och sedan så åkte vi till stan och shoppade lite saker. Jag fick med mig lite hudvårdsprodukter, schampoon och balsam samt en hårinpackning! Vi tog en fika på Espresso House och bara snackade och sedan så åkte vi hem! Vi fixade hennes rum och efter det så gjorde vi en middag! Rätt mysigt faktiskt efter det så tittade jag och syrran på PLL på hennes dator. Vi båda är fast vid den serien! Vi somnade ganska sent faktiskt. 
 
På måndagen så vilade jag och mamma bara medans syrran var i skolan och sedan när hon kom hem så gick vi på en middag i stan! Och bara hade en mysig kväll med familje, med massa skratt, prat och det var så trevligt! Sedan när vi kom hem så tittade vi lite på mer PLL och somnade faktiskt ganska snabbt! Vi bara snackade massa så finns inte så mycket att skriva om det! Men somnade runt 21 och måste säga att jag älskar Uppsala, så msyig student stad men de har ändå allt! Kommer absolut komme hit fler gånger. På tisdagen så vaknade jag runt 8 och gjorde inte så mycket än att åkte bil i 8 timmar från Uppsala till Skåne. På vägen var vi och käkade i Stockholm på Vapino. Sedan så åkte vi hemåt och när vi kom hem så somnade vi ganska snabbt förutom att jag läste klart Anna And The French Kiss och måste säg att jag älskar den boken. Hann även titta på Paradise Hotel, de sjuka är att en gammal kollega är med! Känns så konstigt. Men somnade runt 23.30. Idag vaknade jag runt 9 och gissa vilken dag det är idag. Jo det är min födelsedag. Jag är hela 22 år nu! Känns så sjukt, tiden går ju bara fortare för varje år. Började min dag med kaffe och tårta. Sedan snackade jag med mormor och fick mina presenter & av familjen fick jag pengar mest! Tänkte höst shoppa nästa torsdag. När mamma kommer hem från sin semester! Men jaja, sedan så städade jag mitt rum, fixade en god frukost och efter det tittade jag på PLL och är klart med säsong 3 nu. Så det kommer en sammanfattning under helgen. Sedan åkte mamma och jag tvättade och åt lunch och bara fick massa sms av kompisar. Min pappa ringde mig också för att gratta mig och även mormor. Sedan så fixade jag några bilder till min instagram! Men nu är kl snart 21 och jag tänkte börja med en Harry Potter Maraton ikväll men först ska jag titta på Paradise Hotel men måste ta tvätten nu! Vi hörs under morgon dagen. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?