The fault, dear Brutus, is not in our stars, But in ourselves, that we are underlings.
Publicerat den

 
Har ni haft en bra start på veckan? Jag startade min med att storstäda mitt rum & måste säga att det känns mycket bättre nu & mysigt också. Jag städade min garderob, mina hyllor & fixade lite bokhylan. Under dagen så gick jag bara in på en sida där jag tittar på filmer när de är helt nya och då såg jag att TFIOS hade kommit ut. Jag trodde först det skulle vara riktigt dålig bild, men sen när jag började titta så såg jag att det var i HD, så lycklig jag är. Nu kan jag äntligen se den i bra kvalitet. Älskar den filmen bara, kommer massa bilder & gif:s framöver av filmen. De visar också bortklippta scener från filmen, vilket jag älskar. Men sedan så tittade jag Idol & åt dumplings. Så gott det var!! Älskar det, speciellt när det finns en god sås och grönsaker. Efter det så började jag titta på Paradise Hotel! Och måste säga att jag är riktigt besviken. Efter det somnade jag och vaknade idag vid 8 och sedan så började jag dagen med en kopp kaffe och mackor. Gott var det också! Sedan så fortsatter jag att städa mitt rum & la upp en ny video på min youtube kanal. Denna gången blev det en recension & ni kan ju gissa vilken. Skriver mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?