That moment when you realize your best friend, is more than just a friend.
Publicerat den

 
Blev ju inte så mycket bloggning igår, men var upptagen hela dagen kändes det som. Hade en riktigt trevlig onsdag igår, tittade på massa Friends avsnitt & drack kaffe. Gjorde en väldigt god middag, det blev pasta med kyckling, bönor, tomater & vitlök. Det blev verkligen gott. Sedan så åkte jag till stan och skulle fixa lite saker med syrran & mamma. Så träffade en av mammas vänner & tog en fika på Espresso House. Jag tog en frappino med jordgubb och vit choklad, den var faktiskt inte så god. Smakade gammalt, så fick byta till en annan & tog en med choklad smak istället. Blev mycket bättre, sedan efter det så åkte vi till Ikea & sedan när jag kom hem så tittade vi på vänner och efter det blev det Bad Boys II och älskar den filmen, så rolig. Somnade runt 1 och vaknade runt halv 10 idag och har hittills bara tittat vänner & private practice och nu dricker jag kaffe. Sedan ska jag fixa lite saker här hemma. Men skriver mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?