Tag | sommarläsning
Publicerat den

 
Jag har aldrig gjort någon tag på bloggen så jag tänkte att det kunde vara lite kul. Och vad passar inte bättre än en sommarläsningstag? Jag hittade denna taggen hos Filippa. Men tänkte att det kunde vara kul! ♥
 
1. Vilka 5 böcker bara måste hinna läsas i sommar?
Jag har redan hunnit läsa mina MÅSTE-böcker" för denna sommar, men fler är inte alls svårt att välja. Jag har läst Looking For Alaska av John Green, If I Stay av Gayle Forman, Paper Towns av, The Fault In Our Stars av John Green & An Abundance Of Katherines av John Green. 
 
2. Vilken bok är du egentligen inte sugen på men känner att det är dags att ta tag i?
Måste nog säga Games Of Theones böckerna. Gillar verkligen inte heller serien. Kommer aldrig läsa böckerna. 
 
3. Var är bästa stället att läsa i sommar? 
Även fast det är sommar så gillar jag att läsa i min säng. Men annars beror det självklart på var jag är. Om jag är i Kroatien så gillar jag att läsa i en solstol eller på en handduk vid poolen.
 
4. Handen på hjärtat, var tror du att du faktiskt kommer att läsa någonstans? 
På en handduk/solstol vid stranden. Eller kanske i soffan med en kopp kaffe. 
 
5. Vilken bok tror du kommer bli sommarens bästa?
Jag tror det är If I Stay som även kommer bli en film snart. Vilket jag längtar tills. 
 
6. Vilken bok borde alla läsa?
Jag tycker att alla ska läsa If I Stay av Gayle Forman eller The Fault In Our Stars av John Green. 
 
7. Strand eller hängmatta?
Jag älskar att läsa på stranden med en kall cola, så gott och mysigt! 
 
8. Deckare eller roman?
Roman måste det nog vara. Älskar en bok som innehåller förbjuden kärlek. 
 
9.  Favoritgenre?
Komedi & roman. Älskar när de är kombinerade tillsammans. 
 
10. Tagga 3 personer. 
Jag har ingen aning vilka som har gjort denna då den säkert har funnits i flera år hehe, men jag taggar alla som vill göra den här taggen. Ni kan skriva att ni blev taggade av mig om ni vill. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?