Svar del 4
Publicerat den

Var redigerar du dina instagram bilder? Alltså vilka appar? 
Svar: Jag använder mest InstaCollage & PicLab. 
Tycker du fortfarande att det är roligt att blogga eller har du tröttnat lite och gör det mest för att du måste? 
Svar: Ibland kan det vara tråkigt, men nu när jag har bytat design så känns det bättre. 
Vad har du för kamera
Svar: Jag har en Nikon D5200 och älskar den. 
Vad jobbar du med just nu? 
Svar: Jag är arbetslös med ska börja studera en bageriutbildning den 1/9, ska bli kul. 
Var reser du helst om du får välja av alla ställen i världen? 
Svar: Det måste nog vara Los Angeles & New York. 
Vart går ditt nästa resemål? 
Svar: Jag ska åka till Bosnien till vintern, ska fira jul & nyår där. 
Kodar du din blogg själv eller gör nån annan det? 
Svar: Nej, min design har Matilda Rodin gjort. 
Brukar du kolla på tv-serier? I så fall vilka? 
Svar: Ja, verkligen. Då tittar jag på Friends & Pretty Little Liars. 
Vad har du för skal till din mobil? 
Svar: Jag har 15 stycken. Men den jag gillar mest är mitt eget designade TFIOS skal. 
Favoritparfym?
Svar: Jag använder Girlfriend by Justin Bieber, älskar den! 
Vilken film har kommit till ditt hjärta närmast? 
Svar: Det kan ni gissa men det är faktiskt The Fault In Our Stars. En helt underbar film. 
Hur många filmer har du sett detta året? 
Svar: Minst 600 filmer. Tittar mycket på filmer sen jag blev arbetslös. 
Vilken gillade du mest? 
Svar: Det måste nog vara The Fault In Our Stars & Endless Love. 
En film som du inte kommer se flera gånger, vilken är det? 
Svar: Måste nog vara That Awkward Moment med Zac Efron, Miles Teller och Michael B. Jordan. 
Vilken är din favorit skådespelare/skådespelerska? 
Svar: Underbara Ansel Elgort, Shailene Woodlet, Leonardo DiCaprio & Nat Wolff. 
En bok som du har gråtit till? 
Svar: Det var när jag läste The Fault In Our Stars. 
En bok som kommer dig närmast? 
Svar: The Fault In Our Stars kommer alltid finnas i mitt hjärta. 
Hur många böcker har du läst detta året? 
Svar: Jag har läst 30 böcker och mitt mål är att läsa 30 till. 
Vilken gillade du mest?
Svar: The Fault In Our Stars, If I stay & Divergent serien.  
Vart beställer du dina böcker & filmer?
Svar: Jag beställer från Adlibris, cdon.com, bokus & amazon. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?