Svar del 3
Publicerat den

 
Tränar du nu på sommaren? 
Svar: Inte på gymmet, men brukar promenera. 
Vad heter du i mellannamn? 
Svar: Jag heter Anja Azamina Kajtaz. 
Vilka är dina tre favoriter i garderoben? 
Svar: Min kroatiska tröja för landslaget, även min bosniska halsduk för landslaget & min svarta shorts. 
Favorit app till iPhone? 
Svar: mina favoriter är instagram, wehearit, tumblr & goodreads. 
Har du bra självförtroende? 
Ja. det tycker jag. Men när folk skriver elaka saker till mig. Eller kommenterar mig så blir jag ledsen. 
Hur sätter du upp ditt långa hår i en knut på huvudet? 
Svar: Jag har ju inte så jätte långt hår men jag brukar sätta upp den löst. 
Ditt favoritgodis? 
Svar: Jag älskar choklad, så jäkla gott! 
Blir du lätt brun på sommaren? 
Svar: Jag behöver bara vara i solen i 30 min och redan brun. 
Vad hette linjen som du gick på gymnasiet? 
Svar: Jag gick media med inriktning utställningsdesign. 
Tycker du att det är roligare att gå i en butik och shoppa eller på internet?
Svar: Jag älskar att shoppa på nätet, mycket lättare och bättre. 
Hur många läsare har du? 
Svar: Jag har mellan 200-300 om dagen. Men vissa sagar har jag fler. 
Vem har gjort din bloggdesign? 
Svar: Det har bästa Matilda Rodin gjort. Älskar min design, den är så jag! 
Vilka serier följer du? 
Svar: Jag följer Friends och Pretty Little Liars. Och älskar de. 
Har du läst Paper Towns? 
Svar: Ja, det hat jag! Och älskar den boken. 
Längtar du tills filmen kommer ut? 
Svar: Ja, verkligen. Längtar 31 Juli 2015. 
När det kommer till TFIOS. Vilket citat gillar du mest? 
Svar: Jag älskar när Hazel säger till Gus "I fell In Love The Way You Fall Asleep Slowly And Then All At Once."
Shailene Woodley vs Jennifer Lawrence? 
Svar: Shailene Woodley, älskar henne. Hon är den perfekta Hazel Grace för mig. 
Divergent vs The Hunger Games
Svar: Måste nog säga båda två. 
Favorit bok och film? 
Svar: The Fault In Our Stars & The Fault In Our Stars. 
Hur många böcker har du läst i 2014?
Svar: Hittils har jag läst 40 st. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?