Stuck In Love (2012)
Publicerat den

 
BETYG: 10/10 | GENRE: Drama | Komedi | Romatisk
LOL (Lily Collins, Logan Lerman, Nat Wolff & Liana Liberato
Kommentar: En film om tånoringar, kärlek & vänskap. 
 
Handling: Författaren Bill Borgens har inte skrivit en rad på tre år sedan hans fru Erica lämnade honom för en betydligt yngre man. Förutom att då och då prassla med grannfrun, ägnar sig Bill mest åt att spionera på ex-hustrun och att försöka uppfostra sina tonårsbarn – som båda har egna bokprojekt och komplicerade kärleksliv. 
 
Kommentar: Älskar denna filmen. Stuck in Love handlar om en familj där alla har sina egna kärleksproblem. Sonen som är superkär i en tjej medan hans storasyster aldrig vill bli kär. Pappan som fortfarande väntar, efter två år, att ex-frun ska komma tillbaka till dem. Bland det viktigaste av allt, de är författare. Automatiskt blir det mycket djupare, ser saker från ett annat perspektiv. Från samma perspektiv som jag. Som jag sagt tidigare så är den här filmen som en spegling av mig och mina tankar. Alla tankar och alla personligheter, det är som om regissören hade precis samma tankar och åsikter som jag. Det är sådanna här filmer jag vill göra. Kanske lite mer fantasy-filmer också men även denna typen av realistiska filmer. 
 
Spoilers: Jag älskar att Nat Wolff är med i denna filmen. Älskade honom i The Fault In Our Stars så behövde bara se den. Älskar Rosty & Kate tillsammans. Så gulligt med ung kärlek. Älskar även Lily Collins & Logan Lerman tillsammans också. En helt underbar film som jag kommer se flera gånger. Gå och se denna filmen, ni kommer inte bli besvikna. Så bra skådespelare i hela filmen. En ny favorit skådespelare är Nat Wolff! 
 
Nat Wolff & Liana Liberato 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?