"Some love stories are inevitable."
Publicerat den

 
Förlåt för den dåliga uppdateringen men har verkligen inte haft ork till att blogga. Min inspiration är borta, så det är därför det har blivit mycket The Fault In Our Stars Gif:s. Men då var det äntligen fredag och känns att tiden bara går snabbare & snabbare. Men tänkte berätta om gårdagen, då jag hjälpte syrran med hennes packning! Hon är snart klar med allt men igårkväll åkte hon till sin kille och kommer snart hem tror jag. Men iallafall hennes kompisar kom igår och hjälpte oss och packa sedan så åt vi en god frukost. Mackor blev det för min del, älskar varma mackor med smör, ost och gurka! Sedan så tvättade jag, fixade lägenheten och bäddade sängen och gick ut en runda. Sedan gjorde min syster och hennes kompisar middag, det blev kyckling, soja & pasta! Mums, vad gott det var! Sedan så gick syrran och köpte pizza. Hon var ganska hungrig, vilket vi alla var. Så vi åt middag, tittade på PLL med alla och sedan ville de se The Fault In Our Stars och det är verkligen den bästa filmen ever. Ni kan se den i HD nu på nätet. Men den ha rinte kommit på swefilmer än. Men sedan så gick syrran till hennes kille och hennes kompisar åkte hem. Men jag duschade efter det och sedan så somnade jag. Idag vaknade runt 7 och tittar på PLL och dricker kaffe och sedan ska jag städa det sista här hemma och tänkte äta frukost efter det. Kommer en sammanfattning på Friends säsong 5 och Pretty Little Liars säsong 3. Men skriver mer senare under dagen, det kommer massa inlägg om TFIOS GIFS. Så fina och bra det finns på tumblr. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?