It's not a cancer story, it's a love story.
Publicerat den

   
Har ni haft en bra start på veckan? Jag har faktiskt bara chillat, förutom att jag har ströck kläderna från helgen då jag tvättade. Sedan så tittade jag på massa avsnitt av vänner & är på säsong 5 nu och det kommer en sammanfattning av säsong 4 under veckan. Sedan så pratade jag med syrran & hon har hittat en lägenhet i Uppsala och hon kommer hem idag (hoppas vi på) man vet aldrig med henne, haha. På kvällen så tittade jag på The Last Song och det kommer en recension under veckan, min favorit film. Sedan spelade jag även Kim Kardashian Hollywood och älskar det spelet. Sedan somnade jag, när jag vaknade imorse så tittade jag på facebook & läste att skådespelaren Robin Williams har dött, blev faktiskt lite ledsen. Har hittills duschat, druckit kaffe, vatten och spelat lite av Kim Kardashians spel. Men tittar på vänner nu så och ska snart äta. Men skriver mer senare. Glöm inte inte min tävling som avslutas på lördag. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?