"I’m done thinking about what people think about me."
Publicerat den

 
Då vad det redan onsdag. Tiden går så himla fort nu för tiden. Min syster åker till Uppsala för att plugga om någon vecka, kommer sakna hennes så mycket. Jag ska börja plugga den 1:a September inom en restaurangutbildning. Ska bli så kul & jag tänkte faktikst skriva om min utbildning här på bloggen. Så att ni får se vad jag gör på dagarna, hoppas ni gillar den idén. Jag kommer plugga inom bageri & konditori. Kommer bli så kul. Skriver mer när det närmar sig. Men tänkte skriva mer om min tisdag nu. Under tisdagen så tittade jag det mesta på Vänner, är klar med säsong 4 snart. Kommer ett inlägg om det i veckan. Sedan så åt jag en sjukt god sallad med massa kyckling. Jag älskar kött, det bästa som finns. Sedan så duschade jag, läste första boken i Harry Potter serien. Så det kommer massa recensioner under augusti månad. Sedan så gjorde jag mig en kopp te & bara snackade med mammi. La mig runt 22 och vaknade idag runt 8 och är väldigt pigg nu. Startade min dag med att kolla på det nya avsnittet av PLL och kaffe. Så nu sitter jag i vardagsrummet, dricker kaffe och tittar på vänner. Glöm inte att frågestunden är fortfarande öppen. Ni kan ställa era frågor här. Har haft denna bloggen i ett år snart, tiden har gått så fort. Men skriver mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?