Great films don’t just make you feel something amazing, they inspire you to create something amazing.
Publicerat den

 
Har inte bloggat mycket denna veckan eller helgen, men har faktiskt så mycket att göra nu innan jag börjar plugga till bagare. I torsdags så gick jag med mamma till affären och handlade lite mat. Sedan så tog vi en fika på Espresso House, så mysigt & gott. Sedan så gjorde jag inte så mycket mer den dagen. Men i fredags så fixade jag här hemma lite & sedan så åkte till Malmö Festivalen med min syster, mamma & mammas kompis Olivera. Hade så kul, dansade en massa, åt god mat & tog ett glas vit. Sedan kom vi hem runt 23 och jag kunde inte gå, eftersom jag hade så ont i fötterna. Så jag somnade ganska snabbt efter det. Sedan i lördags så vaknade jag runt 9 och bara började dagen med en kopp kaffe och prata lite med mamma. Vi tittade på resor och vill verkligen följa med men är inte säker om jag kan. Får tänka på det lite till. Men sedan kom min syster hem, hon gick och hälsade på ett par vänner. Eftersom hon flyttar till Uppsala nu på lördag. Kommer faktiskt sakna henne. Men kommer ju även hälsa på henne också. Sedan den dagen gjorde jag inte så mycket mer än att jag bara chillade, tittade på filmer, åt god mat, chips & bara umgicks med familjen. Sedan igår så vaknade jag runt halv 11 och började dagen med en kopp kaffe. Sedan så åt jag frukost, som bestod av palenta med ost och smör. Så gott, riktigt bosniskt! Sedan efter det så snackade jag och mamma & sedan så läste jag lite & måste säga att Anna and the French Kiss och det kommer en recension under veckan. Sedan så bara städade jag mitt rum lite och försöker möblera om lite nu, eftersom jag ska börja plugga. Så måste jag ha plats att plugga någonstans. Men iallafall så åt vi chips, drack te och tittade på massa avsnitt av KUWTK. Efter det så tittade jag och mamma på The Descendants med Shailene Woodley, älskar verkligen den filmen. En recesnion kommer under dagen eller imorgon. Men idag vaknade jag runt 7 och har hittills tvättat mina sminkborstar. Ska snart sätta igång och fixa klart mitt rum och sedan ska jag äta frukost. Idag tänkte jag äta mackor med smör och ost + tomater. Men skriver mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?