Att hitta den rätta vägen i livet.
Publicerat den

 
Under den senaste tiden har jag känt mig ledsen och depreserad. Jag har inget jobb, har gått upp i vikt + att mina vänner bara skiter i mig. Men nu har jag faktiskt tänkt på att bara skit i det som har hänt och börja om från början. Skita i allt som har hänt och bara tänka framåt. Efter att jag sett The Fault In Our Stars så tänker jag mer på livet. Jag ser helt annorlunda på livet nu. Jag vill bara tänka framåt, inte bakåt. Jag vill ha tillbaka mitt gamla liv, när jag var lycklig och hade folk som jag kan prata med. 
 
När jag såg TFIOS så insåg jag hur viktigt det är med ett lyckligt liv. Som Shailene säger, man måste leva lyckligt och man ska skita i andra om vad de tycker, är folk elaka mot dig så skit i de. De är inte värda din tid. Jag ser upp till vissa personer i mitt liv, mest min familj. Men innan så hade jag folk som jag såg upp till! Men inte nu mer, folk som sårar mig tänker jag inte prata mer med. Efter filmen och boken så insåg jag att jag måste leva i nuet. Man måste lita på sig själv innan man kan lita på andra personer. Du är viktigast!! Inte dina vänner, utan DU! 
 
Jag måste säga att The Fault In Our Stars har förändrat mitt liv föralltid. Trodde aldrig att jag skulle bli så fast vid en film. Men denna har faktiskt ändrat mitt liv helt. Så glad att jag läste boken innan jag såg filmen. Denna filmen är helt underbar och kommer alltid finnas i mitt hjärta. Längtar tills den 12/11 då jag kommer ha filmen på DVD!!! Jag kommer ha Hazel Grace Lancaster & Augustus Waters i min filmhylla!! Så lycklig!! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?