You said you don't want me and now I don't want you anymore.
Publicerat den

Förlåt för min dåliga uppdatering. Igår kunde jag verkligen blogga satt med lite arbeten och redigerade massa bilder som jag tog i veckan. Hann även sätta igång en sak till, spelade in ett videoklipp på min youtube kanal som ni kan hitta här. Det kommer fler videos senare i veckan, har nämligen spelat in ett idag så det kommer snart. Men igår åkte mina gäster hem och fick även lön, satt och började betala massa räckningar. Kommer kunna köpa lite kläder denna månaden. Lycka, jag älskar verkligen att köpa nya kläder. Men idag kommer det massa inlägg, håll utskick så hörs vi snart igen. Tog fina bilder när jag var med min halvsyster och fotade ute vid stranden. Det kommer även fina bilder idag. Men nu ska jag ta och fixa lite saker så hörs vi mer sen. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?