The time with you is over and I will never go back.
Publicerat den

 
Igår som ni vet så åkte jag till en föreläsning och sedan när jag kom hem så åt jag kycklingbitar med sallad, så gott. Sedan kom mamma hem och jag började titta på en Harry Potter film, runt 20 tiden så gick jag och duschade. Och kände mig ganska fräsh efter det, vilket jag behövde göra. Mådde skit innan det. Och sedan gjorde jag mig en kopp te och tände massa ljus hemma och gick till sängen runt 21.30 och lyssnade på en dokumentär vilket gjorde så att jag somnade ganska snabbt. Vaknade runt 8 idag och klädde på mig, sminka mig lite och sedan skulle jag ha en skype intervju med ett företag i Cypern. Och det gick rätt okej. Sedan åt jag frukost och nu sitter jag och tittar på en film och dricker kaffe. Men ska fixa lite saker nu så hörs vi mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?