My love for you is strong, why can't we just forget this.
Publicerat den

 
Gick och la mig innan 23 igår men tittade lite på Sagan Om Ringen filmen med mamma men vi somnade ganska snabbt. Vi var väldigt trött kan man säga. Vaknade runt 9 idag och har hittills bara varit i sängen. Ska snart dricka varmt kaffe och äta frukost. Som blir mackor med jordnötssmör, banan och nutella. Så sjukt gott. Idag är det torsdag, vilket betyder mindre än 2 dagar kvar till mitt högskoleprov & idag och imorgon måste jag plugga sjukt mycket. Ska till affären imorgon för att köpa lite smått och gott till provet. Bilder kommer då & då. Men kommer inte ha så mycket tid till bloggen fram till söndag. Bara för mitt högskoleprov som jag pluggar till. Ska se filmen Noah på lördag kväll & sedan kommer en resenation om filmen. Men jaja, ska fixa lite saker nu. Men vi hörs mer när jag har tid. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?