Love is such a beautiful thing when you have it.
Publicerat den

 
Förlåt för min dåliga uppdatering igår, men var upptagen. I torsdags så tittade jag på Ice Age 1, 2, 3 och igår kväll såg jag 4:e filmen. De är så jäkla roliga. Mina favorit filmer när jag var yngre. I torsdags så somnade jag runt 23 och vaknade jag runt 07 igår. Tittade på Grey's Anatomy, The Big Bang Therory, Two And A Half Men de nya avsnitten som vissas i USA. Sedan så åt jag frukost, drack kaffe och fixade lite saker på datorn. Sedam åkte jag till min jobbcoach och sedan hämtade mamma mig, skulle städa mitt rum för vi skulle ha gäster. Mormor hade gjorde världens godaste gifflar med ost och sedan även ett par söta gilfflar med nutella och valnötter. Så goda de var. Mamma gjorde även en god sallad och sedan drack jag även juice och ramlösa med glass smak. Mot kvällen tittade jag på Let's Dance, synd att Lotta och Alexander åkte ut. Men sedan mot kvällen tittade jag på en film och somnade ganska snabbt. Vaknade runt 12 idag och har hittills hunnit tvätta lite och ätit frukost och druckit juice och nu tänkte jag dricka kaffe. Men vi hörs mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?