I'm gonna leave you now and I will not come back.
Publicerat den

 
Förlåt för min dåliga uppdatering både i torsdags och igår. Men hade massa saker att göra och sedan var jag ute och fotade i det fina vädret. När det är fint väder så kan jag inte vara hemma utan jag måste vara ute och gör något. I torsdags var jag på stan med en kompis och det var sjukt kul, köpte 2 toppar på H&M och sedan ficka jag ett rabbatkort laddat med 50 kr vilket passade mig perfekt. Det börjar gälla från nästa fredag så då ska jag köpa en fin svart lång kjol som kommer passa perfekt till mina 2 toppar. Men mer om det senare under dagen. Igår var jag på gröningen, på ett möte hos min jobbcoach. Sedan gick jag på bio med min syster och hennes kompis och vi såg The Other Women, som var så rolig. Det kommer en recension om filmen och alla andra filmer som jag har sett under den senaste tiden. Ska titta på en film på balkongen nu och sedan ska jag tvätta. Filmen jag ska se heter That Awkward Moment Så vi hörs mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?