I will always remember our time together.
Publicerat den

Igår tittade jag på massa HIMYM avsnitt och åt en god middag med familjen. Blev pasta med ost, skinka och lök. Började läsa The Wolf Of Wall Street och tycker att boken är faktiskt att boken är bra. Beställde den från cdon.com och 5 olika böcker till, visar i ett annat inlägg senare under dagen. Gick och la mig runt 23.30 och vaknade runt 8 idag och har hittills ätit frukost, druckit kaffe och ska ut och röka nu. Idag ska jag titta på lite inspiration till min egen bok. Sedan ska jag äta lunch och ska även baka pizza idag och sedan ska jag titta på fler avsnitt av HIMYM. Men ska klä på mig , sminka och fixa lite saker i mitt rum. Ska titta på The Hunger Games filmerna senare under dagen tänkte jag. Men vi hörs mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?