I wanted to start over but all have done is to much, now i have to leave you forever.
Publicerat den

 
Igår så hade jag en rätt så skön tisdagen. Tittade på massa avsnitt av HIMYM och Gossip Girl. Sedan så gjorde jag middag. Och det blev kyckling med pasta och sås och drack saft till det. Efter det så läste jag The Wolf Of Wall Street. Kommit rätt så långt i boken, mot kvällen tittade jag på Trolljägarna och åt chips. Sedan satt jag igång en film, skriver mer om den när jag kommer hem. Drack även vit varm choklad med grädde och strössel, så gott. Nu ska jag fixa klart mig sedan ska jag till ett möte om studier och jobb i Norge och Danmark på arbetsförmedlingen. Men är hemma vid 15 tiden typ så skriver mer då. Ha en bra onsdag så länge så hörs vi sen. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?