I wanna stand by your side forever, but I can't.
Publicerat den

 
Igår hade jag en väldigt trevlig söndag. Vaknade runt 10 och åt en god frukost, drack kaffe, laddade min kamera lite och sedan så gjorde jag v mig och sedan. Jag och min halvsyster gick ner till stranden och möte upp min syster. Vi tog massa fina bilder och sedan så fixade vi även andra saker. Ada skulle iväg på någon fest så jag och min halvsyster åkte buss hem och sedan så sov vi lite och efter det så satt jag igång en film och efter det så somnade jag faktiskt. Man blir trött efter att ha promenerat 8 km. Idag vaknade jag runt 11 och åkte till Väla med mamma, gudmor och Dragana och handlade massa saker. Hon köpte mest till sig själv. Jag fick ett par Ray Ban solglasögon och lite smink. Visar bilder på det i veckan. Fikade på ett ställe på Väla och det var så mysigt. När jag kom hem så åt vi alla middag och nu ska jag sätta igång en film, så vi hörs mer senare. När mina gäster har åkte hem så kommer ni få massa bilder och inlägg. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?