I need to be alone and you and me should not talk anymore.
Publicerat den

 
Förlåt för min dåliga uppdatering igår men var verkligen upptagen med massa saker. Glad valborg på er alla fina fina läsare. Vaknade runt 9 och tittade på olika youtube-klipp. Sedan så satt jag igång med att fixa mig. Jag hittade vad jag skulle ha på mig, tog en svart-vit topp, svarta leggings och en grå kofta. Sedan sminkade jag mig, valde att ha en naturel makeup. Sedan skulle jag på en föreläsning på Hermods. Det var en föreläsning om hälsa, det var väldigt inspirerande. Sedan åkte jag hem, tittade på massa avsnitt av Glee och sedan så städade jag mitt rum. Fixade mitt smink lite, ska köpa en förvaringslåda till mitt smink. Nästa månad när jag får mina skatte pengar ska jag fixa mitt smink och köpa andra saker. Vaknade runt halv 7 idag och har hittills tittat på How I Met Your Mother. Men ska dricka mitt kaffe nu och sedan ska jag göra en smoothie på fil, jordgubbar och banan. Funderar på att börja med mandelmjölk. Alla bloggare gör det nu för tiden, så måste testa det. Idag blir det massa inlägg och olika saker. Men skriver mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?